Dla Ciebie, dla Twoich Klientów!
To dedykowany program szyty na miarę, z relatywnie szybkim przełożeniem na Twoją sprzedaż i zadowolenie Klientów. Z doświadczeń naszych Partnerów zbudowaliśmy przekonanie, że zawsze istnieje możliwość pracy z ceną (produkty marketingowe, atrakcyjność i duży margines zysku) i opracowanie różnych wariantów (w tym sprzedaży produktów marketingowych w różnych przedziałach cenowych). To daje konieczną elastyczność i łatwość kontroli systemu.
Jak zacząć?
W przypadku tworzenia programu lojalnościowego (od podstaw, nowego) ważnym jest zdanie sobie sprawy, że kluczowymi będą tu trzy elementy: wiedza (informacja), postawa i zaangażowanie personelu oraz produkt marketingowy. Ze wszystkich trzech należy wyprowadzić podstawowy model – zindywidualizowane podejście do Klienta. Ponieważ mówimy tutaj o działaniach długofalowych, pracy nakierowanej na korzyści i budowanie relacji, całość musi być wystarczająco atrakcyjna, prosta i skłaniająca do wejścia w program / korzyść już od teraz. Atutem programów lojalnościowych jest to, że są już znane. Jest to także w pewnym sensie ich wadą.
Nasz program winien być na tyle odróżniający się od innych, przy maksymalnej prostocie założeń i obsługi, żeby był od razu zauważony obdarzony zainteresowaniem klientów. Co ogromnie ważne i co warto powtarzać – dobrze przygotowany i wdrożony program lojalnościowy to poza oczywistymi korzyściami długofalowe budowanie dobrego wizerunku firmy i marki (marek).
Twój potencjał tkwi w naszych produktach!
Kluczem do prowadzenia naszych programów jest wybór i dostępność proponowanych przez nas produktów wykorzystywanych jako nagrody. Są to zwykle produkty z branży gospodarstwa domowego, AGD, odzieżowej i innych. Dbamy o to, by były one maksymalnie atrakcyjne (markowe) i prezentowane w absolutnie unikalnej cenie. Większość z nich jest dostępna na bieżąco, w określonych ilościach. Istnieje również możliwość przygotowania szeroko zakrojonych akcji promocyjno-marketingowych (świątecznych), przygotowania specjalnych linii produktowych ze wskazanej branży, z określonym logo klienta. Te działania wymagają jedynie nieco dłuższego czasu.
Specjalnie dla Waszych Klientów – zalety programu:
- Programy (w szerokim znaczeniu) tego rodzaju są już znane i akceptowane
- Programy lojalnościowe są łatwo rozpoznawalne, ale o różnym stopniu skomplikowania
- Konstrukcja naszych programów jest prosta i czytelna zarówno dla firmy i dla klienta
- Przekaz kierowany do klienta jest jasny i konkretny, program nie zabiera czasu i nie narzuca zbierania punktów, budowania skomplikowanych systemów rozliczeń
- Klienci programu są traktowani uczciwie, jak osoby wyjątkowe, są zadbani przez firmę
Specjalnie dla Was – Twoje korzyści, Twoje pieniądze:
- Przygotowanie i wdrożenie programu (projekt i konsulting) nie pociąga za sobą żadnych kosztów dla firmy.
- W działania związane z programem mogą wchodzić:
- Wypracowanie i przygotowanie koncepcji płaskiego programu lojalnościowego dopasowanego do specyfiki i produktów
- Konsultacje dla Działu Marketingu
- Warsztaty dla Działu Marketingu i regionalnych szefów sprzedaży
- Konstrukcja programów lojalnościowych – prosta i czytelna
- Klient jest przyzwyczajony do możliwości zakupu produktu z innej branży
- Podniesienie wolumenu sprzedaży i liczby klientów
- Zwiększenie (wprost) obrotów i zysków ze sprzedaży
- Łatwa kontrola funkcjonowania programu (już po tygodniu funkcjonowania)
- Wszelkie zyski i „wyrazy uznania” pozostają w firmie
- Brak ryzyka, możliwy program testowy na wybranej grupie sklepów i wolumenie